Ta strona jest dostępna tylko dla pełnoletnich użytkowników. Czy masz ukończone 18 lat?

Dostawa

Nasza firma dostarczy zakupione przez Ciebie produkty pod wskazany adres na terenie całego kraju.
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące dostawy oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.

 
 




* Płatności ustalane są w zależności od wagi paczki (cennik operatora). 
Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 300zł, dostawa zakupów na terenie całej Polski do 29 kg jest bezpłatna ( nie dotyczy dodatkowej opłaty pobraniowej)
 



* Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 13 , wszystkie zamówienia  złożone po godzinie 13 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, kiedy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym.
 



Warunkiem przyjęcia zamówienia jest wpłata należności za pośrednictwem Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez bezpośrednią wpłatę na konto "Mille Sapori Plus" z ewentualnymi kosztami dostawy. Klient moż również uregulować należności przy odbiorze ( jest to opcja tylko dla stałych klientów). Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpływu należnej kwoty na konto po upłynięciu tego terminu bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu www.millesaporisklep.pl zamówienie zostanie automatycznie anulowane.



* W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.


* Gdy w zamówieniu pojawią się produkty alkoholowe, w momencie odbioru zakupionego towaru prosimy o przygotowanie ważnego dokumentu tożsamości, na podstawie którego kurier będzie mógł określić, czy zakupy trafiły we właściwe ręce.

* Ze względu na bezpieczeństwo oraz dobro klienta nie wysyłamy produktów mrożonych. Osoby zainteresowane tego typu produktami bardzo prosimy o odbiór osobisty w naszej głównej siedzibie w Warszawie na ul. Gierdziejewskiego 7. 
 

* Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręcznie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrendnio do osoby doręczającej oraz poinformowanie sklepu o zaistniałej sytuacji - zamienimy produkt bądź zwrócimy Ci koszty zakupów. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno. 

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl