Ta strona jest dostępna tylko dla pełnoletnich użytkowników. Czy masz ukończone 18 lat?

FAQ

Jakie są koszty dostawy?

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Czy jest możliwość otrzymania zamówienia na fakturę vat?

Czy jest możliwość zmiany zamówienia

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jak wygląda procedura reklamacji?

Czy można zmienić termin dostawy?

Jak długo będę czekać na reklamację?

Jakie są możliwe formy dostawy?

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zakupów, a także od wagi produktów. Sklep Mille Sapori proponuje darmową dostawę na terenie całej Polski przy zakupach powyżej 300zł.

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacic na dwa sposoby : 

- przelewem (zwykły przelew bankowy na wskazane konto, przez Payu

- za pobraniem przy odbiorze( jest to opcja dostępna tylko dla stałych klientów, którzy dokonali u nas zakupów minimum 3krotnie)

Czy jest możliwość otrzymania zamówienia na fakturę vat?

Klient może otrzymać przy zakupie zarówno fakturę vat, jak i zwykły paragon fiskalny, natomiast aby otrzymać zakupy na fakturę należy wcześniej uprzedzić o tym fakcie wypełniając w formularzu zamówienia opcję "faktura". 

Czy jest możliwość zmiany zamówienia?

Jest możliwość dokonania zmiany w zamówieniu tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane(można zobaczyć status produktu logując się na stronie naszego sklepu). Gdy produkt zostanie już przygotowany do wysłania, nie ma możliwośći zmiany.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Produkty spożywcze nie podlegają zwrotowi, jest to możliwe tylko i wyłącznie w przypadku uzasadnionej reklamacji.

Jak wygląda procedura reklamacji?

Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w momencie, gdy klient wypełnia prawidłowo i wysyła do nas informację o zdarzeniu, natomiast nie później niż 3 dni od dnia otrzymania produktu. Firma, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a o decyzji informuje klienta. W momencie, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, w drodze porozumienia klient może wycofać się z umowy kupna-sprzedaży, może zamienić produkt lub zarządać obniżenia ceny

Czy można zmienić termin dostawy?

Klient ma możliwość zmiany terminu dostawy po uprzedniej mailowej informacji, jeżeli termin zaproponowany wcześniej przez sklep Mille Sapori jest niedogodny, natomiast zmiana ta jest możliwa w granicach rozsądku (do 5 dni).

Jak długo będę czekać na reklamację?

Reklamację są rozpatrywane do 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.

Jakie są możliwe formy dostawy?

W trosce o naszych klientów Mille Sapori wybrało najbezpieczniejszy i najszybszy możliwy sposób transportu naszych produktów. Przesyłki kurierskie docierają do klientów nawet jeszcze tego samego dnia. Ta forma transportu daje nam również pewność, iż towar trafia zawsze we właściwe ręce, w przypadku produktów alkoholowych jest to szczególnie istotne.

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl