•  

    Jesteśmy importerem nr 1 w Polsce

  •  

    100% oryginalne, włoskie produkty

  •  

     Gwarancja najlepszej jakości i ceny

  •  

    Atrakcyjne rabaty dla stałych klientów

  •  

    Dostawa już w ciągu 24 godzin

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
        
Reklamacje i Zwroty

Ważne jest, aby zawsze w obecności kuriera sprawdzić, czy towar doszedł w calości, nie jest uszkodzony ani wybrakowany. Ważne też, aby w razie uszkodzenia wypełnić w obecności kuriera protokół szkody, który umożliwi nam zareklamowanie uszkodzenia. Dobrze byłoby również, aby klient miał możliwość wykonania zdjęcia uszkodzonej paczki jako dowód niewłaściwego dostarczenia towaru.

Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia dotyczące jakości otrzymanych od nas produktów, można złożyć reklamację. Taka informacja umożliwi naszej firmie rozpatrzenie problemu, a także podjęcie stosownych działań. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzymy złożoną reklamację, a także poinformujemy o podjętej decyzji. Aby zgłosić problem napisz do nas e-maila z dokładnymi informacjami dotyczącymi zdarzenia, czyli:

 

kiedy produkt został dostarczony
pod jaki adres
kto jest odbiorcą
dokładną nazwę towaru
informacje kontaktowe klienta
opis wadliwego towaru(źle zabezpieczony,przeterminowany itd)


Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy info@millesapori.pl
                                     

Dziękujemy!

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl