Ta strona jest dostępna tylko dla pełnoletnich użytkowników. Czy masz ukończone 18 lat?

Reklamacje i Zwroty

Ważne jest, aby zawsze w obecności kuriera sprawdzić, czy towar doszedł w calości, nie jest uszkodzony ani wybrakowany. Ważne też, aby w razie uszkodzenia wypełnić w obecności kuriera protokół szkody, który umożliwi nam zareklamowanie uszkodzenia. Dobrze byłoby również, aby klient miał możliwość wykonania zdjęcia uszkodzonej paczki jako dowód niewłaściwego dostarczenia towaru.

Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia dotyczące jakości otrzymanych od nas produktów, można złożyć reklamację. Taka informacja umożliwi naszej firmie rozpatrzenie problemu, a także podjęcie stosownych działań. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzymy złożoną reklamację, a także poinformujemy o podjętej decyzji. Aby zgłosić problem napisz do nas e-maila z dokładnymi informacjami dotyczącymi zdarzenia, czyli:


  • kiedy produkt został dostarczony
  • pod jaki adres
  • kto jest odbiorcą
  • dokładną nazwę towaru
  • informacje kontaktowe klienta
  • opis wadliwego towaru(źle zabezpieczony,przeterminowany itd)


Zgłoszenia prosimy kierować na adres mailowy info@millesapori.pl

                                     

Dziękujemy!

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl